יום ראשון, 31 בדצמבר 2017

פסיכוזה ( דו"ח)

פסיכוזה ( דו”ח)

פסיכוזה הייתה לי רק פעם אחת בשנת 1984 הקשה
(*) המהפנט פגע בי והייתה לי חרדה עזה
לא ישנתי שלוש ימים מהחרדה ומי שלא יושן הרבה ימים
מתפתחת אצלו פסיכוזה במקרים רבים.
ומאז לא הייתה לי פסיכוזה עם תרופות ובלעדהם
מה שכן היה לי זה חרדה עזה
ואיפיין הרופא שאני סובל מטראומה וחרדה
וטיפלתי בפוסט טראומה וחרדה
והיא כמעט נעלמה.
ועתה מחכה אני להורדת התרופות הרעות
להורדת תרופות על ידי הרופא
ומקווה שלא אחכה עד בוש.
ויודע אני שאולי אצטרך תרופות לחרדה
ומקווה שהטיפול הפסיכולוגי עזר לגמרי
ואבריא לגמרי ממחלתי.
ועוד תופעה רעה קראה לי מאחת התרופות הרעות באחרות לא היה.
הפרעות אמונה קלות
והם נעלמו בטיפול פסיכולוגי
כי כאשר  אני מזהה הפרעת אמונה  ואני תמיד מזהה
אני חושב עליה והיא נעלמת לנצח.
ונשארו לי שתי דברים לטפל בחרדה
נסיעה מחוץ לעיר וזוגיות
נסיעה מחוץ לעיר אעשה בקרוב. פשוט צריך לארגן מלווה להתחלה
 זוגיות -אני מחכה לאשתי.  טיפלתי כבר פסיכולוגית ואני ממתין רק לה.
ונישארו לי קצת פלשבקים  שאני רדום וסוגר עינים ועל סף שינה או נמנום- אבל מעט
מאוד. כי טיפלתי בפוסט טראומה ואני עדין מטפל. והרבה ימים אין אותם בכלל
מחשבות טורדניות- כמעט ונעלמו- ואני מטפל
1.1.18
(*) שמהפנט פגע בי זה איפיון של רופא ועובד סוציאלי.
תחילה אותו סטודנט וחברתו ללימודים  ניסו לטפל בי בסתר. אך לבסוף אחד משהוא פגע
בי. וגרם למחלה. וכבר כתבתי על זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה