יום רביעי, 14 ביוני 2017

שמאל מתון = דמוקרטיה = ועוד שיר =


שמאל מתון

האל נמצא עם הנדכאים והמסכנים.
העשירים והחזקים יודעים לדאוג לעצמם.
האל הוא שמאלני בדעותיו
הוא שונא מלחמה
אוהב את השלום
ורוצה שבני האדם יעזרו אחד לשני
וגם אני שמאל מתון
למדתי מהאל את דרכיו.
דואג האל לגר, ליתום ולאלמנה
לעני, לנכה, לחולה  ולזקן
למדו מהאל דרכיו.
ומדוע שמאל מתון?
לי יקרה הדמוקרטיה
ושונא אני מלחמה
25.5.17
שירה הגיגית

דמוקרטיה

השלטון מסאב את המפלגות והפוליטיקאים.
לא טוב שמפלגה הרבה זמן בשלטון
המסגרת הדמוקרטית חשובה מאוד
 כי מונעת מלחמת אחים.
לא טוב פוליטיקאי הרבה שנים בשלטון
האופוזיציה מחייה אותו
מנקה היא את השחיתות.
המסגרת הדמוקרטית
נותנת גם כוח מה לעני ולנדכא
ממתנת היא את הרשע הכלכלי
ואין מסגרת דמוקרטית
ללא חופש דיבור ועיתונות..
וזכויות המיעוטים
זה לקח של שנים
למד מהזקנים והחכמים..
תחילה רודפים את המיעוטים
אחר כך מקיימים עונש מוות לטרור שלטוני
ובית המשפט כלה בשופטים לא ראויים
ואחר כך הדמוקרטיה אובדת ופורצת מלחמה באויבים מדומים
ולבסוף פורצת מלחמת אחים.
ונהרגים מליונים ובאה הגלות או אבדן העצמאות
25.5.17
שירה הגיגית

אני לא מאמין בצלוב

אני לא מאמין בצלוב
אני לא מאמין באלוהותו של הרבי.
אני לא מאמין שהאדם הוא אל
זו הפרעת אמונה.
כדי לתקן אמונה מסתכלים בטבע:
על הדבורה. על הפרפר. על הנמלה.
כמו שהם לא אלוהים כך האדם לא אלוהים.
הרבה לימד אותי הטבע
יצורי הטבע  הם פשוט בריאים
הם לא סובלים משיגעון גדלות.
5.7.17



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה