יום שבת, 23 במאי 2015

מספר שירים אחרונים- מחכים לגן העדן- כישוף שחור מגפת ההשמנה ועוד

 

פרחי השדה

פרחי השדה פורחים בנועם-
פרחים עדינים קטנים.
פרי הגינה פורחים בעוז-
פרחים גדולים, צבעוניים.
ואני פרח השדה
אשר אלוהים יצר.
מטופח כפרח הגינה-
אתן צבעי אל על.
מים לא אחסר ומזון-
יד תשקה בעת מצוקה.
אודה לאלוהים כי טוב-
אשמח באלוהי מאוד.
13.5.15

יום יפה

השמש זורחת והאוויר צח-
תחילת הקיץ הפרחים פורחים.
יום יפה, יום נאה
ואני מטייל  ומתמודד עם הפחד
והפחד עובר והחרדה מסתלקת.
מוזיקה יפה מנעימה את דרכי.
להתמודד עם הפחד זה חשוב מאוד!
אסור לברוח צריך אומץ!
ושהפחד עובר מתחזקים
והרף בו אתה חרד עולה-
פחות פוחדים ונרגעים.
יום יפה, השמש זורחת-
הפרחים נאים ואני אמיץ,
מטייל ונהנה מהחיים.
13.5.15

כייף לצייר ולשמוע מוזיקה

כייף לצייר ולשמוע מוזיקה-
תנועות המיכחול קצובות ומרגיעות.
המוזיקה מחיה את הנפש הדואבת
והכל נחמד וקליל ויפה...
וגם לכתוב שיר בסיום הציור
זה שיא של הנאה ומרגיע מאוד.
המוזיקה עוד מתנגנת והמילים זורמות
ושיר נכתב על הציור היפה.
ומה שמצויר ומה שנכתב
בקצב המוזיקה הוא נעשה.
ואני נהנה וזה העיקר
והנאה נרשמת במילים וצבע
והמוזיקה טבועה ומונצחת לעד.
14.5.15

כישוף שחור

אני לא מאמין בכישוף-
אך בעזרת המדע אפשר "לכשף"-
לעשות דברים רעים ומזעזעים
שהם נגד חוקי המוסר הטבעי.
ובהנדסה גנטית רבים המוקשים:
אסור  לעשות בעלי חיים היברידים ודואלים.
שעטנז וכלאיים מודרניים נעשים.
לכל בעל חיים יש את הגנים שלו
ואסור לשנותם בהנדסה גנטית
למרות סקרנות המדענים
ורווח יצרני חומרי ההדברה
הרוצים צמחים העמידים לרעלים
ויוצרים חקלאות רעה וקשה.
וכי לא כישוף זה האם זה לא רע?
להפוך  עובר אפרוח תרנגולת לדינוזאור קטן
או פיל  פילון לממותה שעירה שנעלמה.
כישוף שחור זה - בין רגע תבין!
אסור להתעלל כך בבעלי חיים.
15.5.15
http://www.bbc.com/earth/story/20150512-bird-grows-face-of-dinosaur

טבעונות פירותית

טבעונות פירותית זו השאיפה שלי.
לא לפגוע גם בצמחים-
הם גם בעלי חיים
ועוד מהטובים.
גשם, קרקע, אור ואוויר
זה כל מה הם צורכים
לחייהם הפעוטים.
ואני לומד את הנושא.
מעריך את הקשיים
וחושב כיצד להתגבר.
אקווה שיום אחד ,בעזרת האל
טבעוני פירותי אהיה.
8.5.15

http://www.diet.com/g/fruitarian-diet
http://en.wikipedia.org/wiki/Fruitarianism

החרדה עברה

החרדה עברה ואני נהנה-
צריך להתמודד עם הפחד:
לא למנוע עצמך מהנאות החיים
מהפחד המונע הכל.
בהתמודדות פוחדים יותר-
אך אחר כך הפחד נעלם:
הולכת החרדה ונעלמת
ואני נהנה שוב
מודה על כל רגע לאל.
17.5.15

ציפור קטנה צייצה לי

ציפור קטנה צייצה לי:
מדוע המצב רוח רע?
השמש זורחת הפרחים פורחים-
ומזג האוויר נעים לטיול מקסים.
ומצב רוחי ישתפר.
לא בכל יום ציפור מצייצת.
הטבע שמח ואני מאושר.
קשר קוראים למילה הזו.
18.5.15

זמזום

כבר הרבה זמן
בשתי מקומות הזמזום נעלם:
בחוג הציור ובקבוצת השיחה.
ועוד מעט תיפסק קבוצת השיחה וחבל.
אני מרגיש בה בריא לחלוטין.
ועתה הזמזום באוזניים גם ברחוב נעלם
ורק בבית הוא נשמע לפעמים
ואני לא סובל את הזמזום
ואני יודע שהוא יעלם
ואז המחשבה תסתדר
ואולי אבריא ואהנה מהחיים.
19.5.15

מחשבות טורדניות

 מחשבות טורדניות הם לא סוף העולם-
אך הם קרובות מאוד לזה:
מביישות, מרגיזות ומאוד מעצבנות.
ואני מנסה לא לשים לב-
אבל זה קשה
והסבל קשה עוד יותר.
ומאוד הייתי רוצה שהם ייעלמו.
אך הדרך היא פשוט לא לשים אליהם לב!
19.5.15


מחשבות טורדניות מבישות

מחשבת טורדניות מבישות.
מחשבות טורדניות של חטא.
אני מצטער עליהם מאוד.
הם חוזרות הרבה שנים
ואני לא יודע מה לעשות-
חוץ מלבקש סליחה
ולנסות לרפא
את מערכת החשיבה שלי החולה.
אנא אלי, היודע כל, רפאני.
אנא אלי , החכם מכל, סלח לי.
20.5.15

מגפת ההשמנה

תרנגולת מסכנה:
נתנו לה יצרני הבשר אנטיביוטיקה
ומתכות שונות במזונה
על מנת להרוס לה את פלורת המעיים.
כך תשמין ותגדל במהירות.
מרבה בשר מרבה רימה!

בן אדם מסכן תקעו לו רופאי השיניים
את  סתימות האמלגם ואת סתימות השורש הלקויות-
כך הוא  מורעל הוא במתכות שונות ומשונות
 ופלורת המעיים שלו נהרסת.
מרבה בשר מרבה רימה!
משמין הוא המסכן
ופטריות צומחות על עורו הצח.

ועוד אוכל האדם  בשר , מתוקים , וחטיפים -
ג'אנק פוד למינהו
הפוגע בפלורת המעיים אך הוא.
אין פלא שרבים הם השמנים
בדורנו המסכן והמורעל.
21.5.15

מחכים לגן העדן

עם ההתבגרות  והזקנה מחכים
מחכים לגן העדן.
החיים נעשים פחות חשובים-
לא רוצים לחיות בארץ לנצח.
חושבים על המעשים הטובים והרעים
ומתקנים את עצמנו באלפי תיקונים.
יש יותר חוכמה של ניסיון חיים-
יודעים את הסבל ואת השמחה
ומתחזקים ברגעי הגילה.
חושבים על בני משפחה וחברים שאינם
ומחכים לפגישה עימהם.
זה תהליך טבעי- ככה זה בחיים.
22.5.15

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה