יום שישי, 10 באפריל 2015

מספר נימוקים המראים שיש רק אל אחד- מאמר

 לשם השלמה אני מביא שוב את הקטע הזה - מתוך הפוסט "אלוהים הוא טוב מאוד": בבילוג זה
 "מחשבות 100"

מספר נימוקים המראים שיש רק אל אחד

1) אילו היה רק אל אחר אחד נוסף, היה לו עניין רב, מתוך זה שקיים יצור חכם, פיקח ונבון וטוב כמוהו- אבל אין ישות כזאת ולכן ברא את הארץ ומעפר הארץ עשה את כל היצורים החיים וטרח בזה מיליארדים של שנים עד שקם יצור המראה סימני אינטליגנציה והוא האדם. והאדם עוד חסר הרבה מאוד בחכמה, בזיכרון. בפיקחות. ברגשות טובים ומעשים טובים.
(זה מראה שעשית יצור חכם וטוב ועמיד  זה דבר קשה מאוד)
את המלאכים עשה קודם

2)  כל מה שבני האדם חשבו לאלוהים בעבר רואים אנו היום עם התקדמות הידע המדעי שהוא אינו אלוהים.
פרט לאל אחד  שאינו חומרי.
שמש היא מימן הבוער בבערה גרעינית והופך להליום והיא איננה חיה. הירח הוא גוש עפר וסלעים המחזיר את אור השמש ולכן מאיר ואינו חי. הכוכבים הינם שמשות רחוקות ועשויים ממימן הבוער בערה גרעינית והופך להליום. כמו השמש שלנו. והם אינם חיים כמובן. הכדור הארץ שלנו ושאר כוכבי הלכת עשויים מעפר וסלעים ומים ומינרלים אחרים. וכמובן הם אפילו לא חיים.
השמים הכחולים לא עשויים ממים כמו שחשבו בטעותם חכמנו הקדומים וקראו להם "שמים" " שם מים" ( וכך כתבו באגדותיהם) אלא הם מקבלים את צבעם הכחול מהשתברות אור השמש באטמוספרה ולא ממים עליונים הנמצאים כביכול מעבר לרקיע.
 בעלי החיים כולם כוחם מאוד מוגבל: צמחים, חיות, וירוסים, חיידקים,פטריות, ובני אדם הם מאוד חלשים. ועשויים מעפר בלבד. ולכן אינם אלוהים.. הסיבות למחלות הקשות התגלו כווירוסים, חיידקים, פטריות ורעלים שונים החודרים דרך המזון ודרכי הנשימה או העור ( זהום סביבתי) ומחלות גנטיות.
מסתבר שכל מה שחשבנו בעבר לאלוהים או כוח עליון אינו אלוהים ונותרה רק האמונה באל שאינו חומרי.
3)  יש סגנון אחד: הן בבריאת החומר ( הארץ) שנברא כך שאינו חי והן ביצירת החי מחומר (עפר ) מתא בודד ועד אדם דבר המראה על יוצר אחד ומחשבה מאורגנת ויסודית תחילה.


הסגנון בבריאת החומר הינו יצירת תהליך היוצר חומר רב המתפשט ביקום (המפץ הגדול) והחומר עצמו מתארגן  מכאנית לאטומים ובכל אטום חלקיקים שונים הזהים באטומים של חמרי שונים ושונים רק במספרם. האטומים שוב מתארגנים מכאנית לפרודות ונקשרים בקשרים כימים ע"י  שיתוף אלקטרונים למשל ויוצרים את כל רבגוניות החומרים שאנו נתקלים בה. וגם האור הוא חומרי.
וכך נוצרו כוכבים שהם מימן בוער בבערה גרעינית והופך להליום והליום ליסודות כבדים יותר ויותר בכל שלב של הבערה הגרעינית. עד ברזל  (הערה ליצירת היסודות כבדים מברזל יש תיאוריה של התנגשות כוכבים)
וכן נוצרו מתוך התארגנות החומר במפץ הגדול  השמש והירח ושאר הכוכבים.
והאל רק משגיח על התהליך ומתערב בו רק עם יש צורך. למשל למנוע קריסת כל החומר בחזרה לנקודה אחת אחר שכוח המשיכה יגבר על תנועת התרחקות של הגלקסיות במפץ הגדול


הסגנון ביצירת החי הוא יצירת תא בודד ( שאני בכוונה איני חושב איך נוצר כי אסור לדעתי לפתח את הידע הביולוגי יותר ממה שיש כבר בגלל סכנות מלחמה ביולוגית והנדסה ביולוגית שמאוד גדולות ומסוכנות) ותא משתכפל מתרבה ומתפשט בסיבה. לתא יכולת התאמה לסביבה על ידי שינוי מרכיביו כדי לאפשר לו שרידות ותוך כדי כך התא משתנה ויוצר בעלי חיים שונים כי הוא מתארגן לקבוצות תאים העובדות במשותף.  ובעלי החיים משתנים גם בתאים שלהם מתוך התאמה לסביבה המשתנה ויוצרים בהדרגה בעלי חיים אחרים.
והאל רק מתערב בתהליך הטבעי כאשר רוצה למשל לפתח מערכת שלא יכולה להתפתח באופן טבעי בגלל סיבוכם או מהפכנותם  . או כדי לתקן את השיטה באבולוציונית.

הערה:
התרכובת הכימית האורגנית לא נוצרת בטבע באופן טבעי על ידי מינרלים בלבד, אלא היא נוצרת בטבע על ידי בעלי חיים בלבד. ועד היום למרות מאמצים רבים, לא הצליחו החוקרים ליצור אותה ממינרלים בלבד.
10.11.08
4) אין שום הוכחה למציאות אלים נוספים- ורק מוכח שיש אלוהים אחד
5) מאורע של יצירת חיים מהטבע הקדום  הוא מאוד, מאוד נדיר ולכן נוצר באופן טבעי רק אל אחד והוא כבר נטרל את ההתהוות הספונטנית הפראית. כי היא מסוכנת לכל אחד.- ראה את  ההיפותזה- "איך זה שיש אלוהים"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה