יום חמישי, 12 במאי 2016

המום


 המום

לפעמים אני המום
ואז אני קורא באינטרנט
ואז מבין
ובכלל האינטרנט מרגיע
יש בו המון מידע
רק צריך לחפש מקורות אמינים
ואני מצאתי פיתרון
רופא שיניים ביולוגי
אך יש לי עדיין תקווה ונתקלתי
ברופאי שיניים קונבנציונליים הגונים
ויש לי עדיין בעיות בשיניים (וקנדידה)
כך אומרות לי הבדיקות שיער
ורופא השיניים לא מצא בעיה בבדיקת הרנטגן
ואני רוצה להתייעץ במומחה הגון
אך לא יכול כעת כי לא הצלחתי.
ורופא שיניים ביולוגי הוא בעיר מרוחקת
ואני סובל מחרדה ולא יכול לנסוע לבד איליו
יש מעט מדי מהם בישראל
ואני פוחד מרופא שיניים שרלטן.
אין לי הרבה כסף והטיפול יקר.
ויעצו לי  רופאים ובהם רופא שינים
לעקור את השיניים עם טיפולי השורש
אך  חלק מהמשפחה מתנגד בחוסר מידע.
ואף אחד להם לא מוכן לאמור.
אז אני המום ולא יודע מה לעשות.
אני מסכן וסובל מאוד.
12.5.16


אני יכול להבריא בטיפול שיניים או בטיפול פסיכולוגי.
ורצוי כמובן שניהם.
המחלה שלי פרצה למחרת טיפול שיניים - סתימת שורש ראשונה.
אבל יש לי פוסט טראומה ( וחרדה) כבדה גם כן. שמטופלת עד עכשיו בצורה טובה


ראה שירים על טיפולי שיניים מתכות וג'אנק פוד
http://machshavot100.blogspot.co.il/2016/04/blog-post_29.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה