יום שני, 8 בספטמבר 2014

האסיר- סיפור קצר


האסיר
פנטאזיה דמיונית לחלוטין על סמך מקורות רפואיים ונטורופתים.



שמואל עמד לפני הבניין והסתכל על החלונות אשר בדירות.בדירה בקומה השלישית לא היה אור. בכיתה גימל  אובחנה אצלו דיסלקציה ובנוסף הוא היה מאוד אלים. כל מי שצחק על שמו תכף קיבל בוקס בפרצוף. הוא  הביט על החלון החשוך במשך רבע שעה ווידא שאור לא נדלק בו. ואחר כן נכנס לבנין הדירות וניגש לדלת הדירה החשוכה. הוא הקשיב קצת לקולות שמעבר לדלת לבדוק אם יש דיירים. ופתח את התיק שלו והוציא את כלי הפריצה. הדלת נפתחה מהר מאוד והוא נכנס לסלון לחפש חפצים וכסף. בגלל הדיסלקציה שלו  הוא לא הצליח ללמוד ולכן התפרנס מגנבות. בסלון היתה קופסת כסף גדולה והוא נגש אליה לבדוק אץ תכולתה.ורק שם את ידו עליה והוא לפתע שמע אדם שעולה במדרגות.תכף הוא ניגש לאמבטיה והסתתר. הבעלים חזרו לדירה ושמואל לא ידע מה לעשות. פתאום נפתחה דלת האמבטיה ולפניו עמד אדם צעיר וחזק. שמואל הכניס יד לכיס לשלוף סכין אך האיש החזק הקדים אותו וסיבב לו את היד. כעבור חצי שעה היה  שמואל בתחנת המשטרה ועמד אחר שבוע למשפט. הוא שכר עורך דין טוב ולכן קיבל רק שנתיים מאסר . וזאת  בגלל נסיון השימוש בסכין.
בבית הכלא האוכל היה רע וטפל .התא היה צפוף ושמואל הסתבך בהרבה קטטות אלימות.
יום אחד הוא ניגש לספרית הכלא ופתח ספר נטורופתיה . בספר מצא שקדמיום ועופרת הם בבין הגורמים לדיסלקציה ועופרת, כספית וקנדידה הם בין הגורמים לאלימות.שמואל הביט בספר ושעל את עצמו : " האם אני סובל מהרעלות אלו?" אישתו , חדווה לא יכלה לעזור לו.. היו לו אישה ו שני ילדים. עוזי ודני.
עם כניסתו לכלא חדווה פתחה נגדו בהליכי גרושין.
"חדווה" מדוע תעזבי אותי?" הוא שאל . אך חדווה לא ענת. ורק הסתכלה עליו בעני דג ושתקה. שמואל התנגד לגרושים. למדי פעם הוא הובא לבית הדין לעניני משפחה לדון בתביעתה של חדווה.
אישות לו ויתרה וספרה לשופט ששמואל הוא אדם אלים ביותר. השופט כעס  והודיע לשמואל שלא השתחרר מבית הסוהר בלי שהיתן גט לאשתו. ואסר עליו לראות את הילדים.
יום אחד אישתו אמרה לו לפני אחד  הדיונים המתמשכים שקראה משהו מוזר מאוד באינטרנט. וסיפרה לשמואל  שקראה שמשתמשים בעופרת וקדמיום וכספית בטיפולי השיניים.
שמואל נדהם. ולו פצה את פיו. והחליט לעשות בדיקת שיער. הוא שלח מהכלא מכתב עם קצת שערות למעבדה בארצות הברית. ואחרי חודש קיבל תשובה. שהוא סובל מהרעלת קדמיום , עופרת וכספית.
בחופשה הבאה הוא ניגש לרופא השיניים  שלו עם בדיקות השיער. הרופא הביט בבדיקות בתדהמה אבל סירב לטפל בו. שמואל תפס עצבים אמר לרופא שהוא אסיר בחופשה וכבר רצה להכניס לו בוקס. אבל הוא פחד שלא יתנו לו יותר חופשות. הרופא ראה את פניו המאדימות בזעם ונבהל. והחליט לעשות לשמואל טיפול.
הוא עקר לשמואל את השן היחידה שהיתה לו עם סתימת השורש והכתר היקר. והחליף את סתימות האמלגם בסתימות לבנות מסוג קומפוסיט.
אחרי הטיפול ניגש שמואל לנטורופת כי הוא התרשם מאוד מהספר על הנטורופתיה שקרא בבית הכלא. הנטורופת יעץ לו במזון לצורך ניקוי הרעלים .ושמואל הקים צעקות בבית הסוהר כדי שיקבל דיאטה מתאימה.
בית הכלא לא הסכימו לכן שמואל החליט להיות צמחוני כדי לקבל מזון מיוחד.וגם כדי לטפל באלימות שלו. כי הוא רצה לחזור לאשתו.ובנוסף החליף את שמו ליורם. האסירים צחקו עליו. אבל הוא החליט לו להיות אלים כדי שלו יפסיקו לו את האוכל המיוחד.
לאט, לאט הרגיש יורם שהאלימות שלו יורדת. ולאחר שנתיים שהו עמד להשתחרר מבית הסוהר הוא כבר לא היה אלים ולא סבל מדיסלקציה.
אך אשתו לא האמינה לו בחופשה לפני השחרור הוא נקרא שוב לדיון משפטי.
הוא סיפר לשופט שהיה מורעל בעופרת ,כספית וקדמיום ולכן היה אלים וסבל מדיסלקציה. השופט צחק עליו ואמר לו שהוא טמבל.  וחזר והודיע לו שלא ישתחרר מבית הסוהר עד שיתן גט לאשתו..
יורם חזר לבית הסוהר והיה אובד עצות. הוא הלך בתא הנה והנה ולא ידע מה לעשות.
לבסוף החליט לכתוב לאשתו שיר אהבה ולשלוח אותו במכתב.
כעבור יומים חדווה קבלה את המכתב..היא ראתה את שם בעלה על המכתב ורצתה לקרוע אותו. אבל פתאום הבחינה ששמה והכתובת כתובים בכתב יפה. היא פתחה את המכתב ונדהמה. בעלה לא סובל מדיסלקציה. והברק הכה בה. "בטח יורם לא אלים כבר כמו שסיפר לשופט.
ומאז הם היו באושר ובאושר..
15.2.12  (c)



מקורות:
קדמיום בתרכובות לשיניים בגורם לבעיות למידה  ועופרת באחד הגורמים לדיסלקציה
‫דוד שדה טיפול טבעי בסרטן ועוד...
http://www.tevalife.com/question.asp?nameClinic=sade&what_search=all&search=%E0%F7%E6%EE%E4&bio_id=57&cameFrom=tevalife



בדיקות שיער לילדים דיסלקטים כולל קדמיום בבדיקות
Abstract
Hair from dyslexic children, analyzed by flameless atomic absorption spectrometry, showed significantly higher concentrations of magnesium and copper than did hair from control subjects. The hair from dyslexic children also contained significantly higher concentrations of aluminum and cadmium than that from control children; the cadmium concentration exceeded the normal acceptable range. There were no significant differences in the case of lead, calcium, selenium, or mercury. Our results indicate that excessive cadmium burden could be implicated in this form of learning disorder.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7237768

הערה: אלומיניום משמש בכתרי וסתימות חרסינה

Studies suggest link between lead, violence
http://www.bridges4kids.org/news/10-02/Sun5-9-02.html
קנדידה ואלימות
Candida Symptoms by Stages

Some physical symptoms during this third stage include sleep disorders, irrational thoughts, unusual fears, phobias, panic/anxiety attacks, muscle twitching, irritability, violence, aggressive behavior and even epileptic seizures.Treating patients is extremely important at this stage in the infection. http://www.homemadebodycleanse.com/candida/Candida-Symptoms.html

Toxic metals such a mercury from dental amalgam, manganese from welding, etc. are common causes of anger, depression, violence, juvenile delinquency, crime, etc. according to medical studies and studies in prisions,etc.
http://curezone.com/forums/am.asp?i=1074202


מקור באינטרנט המראה על המצאות עופרת וארסן ועוד מתכות כבדות בסתימות השורש
ואחוז הכישלונות בסתימות השורש והמתכות הכבדות שבהם:   http://www.gbg.bonet.se/bwf/art/endoSummary.html


 אמלגם-כספית נחושת. אבץ.בדיל. כסף.....
http://en.wikipedia.org/wiki/Amalgam_dentistry

קנדידיאזיס (סוג של פטרת) ובלאי שיניים כסיבה לו -הריסון 14  (ספר רפואה פנימית  נפוץ יסוד ובסיסי- יש הוצאה בעברית בעמוד 563)  הוצאת דיונון אוניברסיטת תל אביב.

הערה הקנדידה נובעת פעמים רבות מחלשת המערכת החיסונית מהמתכות הכבדות שבטיפולי השיניים.

הערה במציאות רק רופא שיניים טבעי בדרך כלל ביולוגי  יעשה טיפול מתאים לפי שיקול רפואי.
 ותמיד יש להיוועץ בנטורופת.

חזרה לרשימת הסיפורים ליhttp://machshavot100.blogspot.co.il/2015/08/blog-post_71.html



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה